استاندار خراسان رضوی: استان به هفت منطقه بین شهرداریها تقسیم شود
استاندار خراسان رضوی با تایید تقسیم استان به 7 منطقه در راستای تکمیل شهرداری ها گفت: از شهرداری مشهد به عنوان یک ظرفیت بزرگ ملی انتظار می رود علاوه بر مدیریت کلان شهرداری ها، نقش حمایتی و فعالی در حمایت از شهرداری های کوچک استان داشته باشد.
برای گزارش دادن –غلامحسین مظفری روز سه شنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری ها با بیان اینکه مشهد دارای بیش از 25 استان کشور است، گفت: مدیریت این شهر به دلیل وسعت و پیچیدگی کار دشواری است اما باید از توانمندی های این شهرداری برای تقویت زیرساخت ها و رفع نیازهای سایر شهرهای استان استفاده کرد.
مظفری بر ضرورت تقسیم دولت به هفت منطقه برای همکاری مشترک تاکید کرد. مظفری افزود: تشکیل شرکت های منطقه ای بین شهرداری ها برای دستیابی به استفاده بهینه از ماشین آلات و ایجاد اقتصاد مکمل، علاوه بر کاهش هزینه ها، از کاهش پیش از موعد ارزش تجهیزات جلوگیری می کند.
وی همچنین از سازمان همیاری شهرداری ها خواست با برون رفت از شرایط فعلی و افزایش حداقل دو برابری توانمندی ها به سمت اجرای پروژه های باکیفیت و پایدار حرکت کند.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هنر مدیریت شهری در شرایط کنونی استفاده از روش های نوین تامین مالی و جذب سرمایه گذاری و مشارکت جدی مردم است. چرا که نمی توان تنها با تکیه بر منابع دولتی نیازهای روزافزون شهرها را تامین کرد.
مظفری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر شهید رهبر 27 تیرماه در مشهد برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم مسئولیت سنگینی بر عهده استان است و شهرداری ها موظفند این مراسم را به احترام نام مشهد و خراسان رضوی برگزار کنند.
منبع: –

